המועצה המקומית קריית עקרון המועצה המקומית קריית עקרון

דף הבית / קידום ורישוי עסקים

קידום ורישוי עסקים

דבר מנהלת המחלקה

שרן דוריס מנהלת מחלקת רישוי עסקים
דוריס שרן – מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים ושפ"ע

המחלקה משלבת נושאים שונים המשתלבים כולם בחיי התושבים הן באופן ישיר והן באופן עקיף.

שפ"ע – שיפור פני העיר, אנו דואגים לשיפור ניקיון היישוב ולשמירה על איכות החיים של תושבי היישוב. שירות זה מורכב מצוות מקצועי ומיומן של עובדי המועצה ושל חברת קבלן.

רישוי עסקים – אנו מלווים את בעל העסק בשלבים השונים של קבלת רישיון העסק תוך ריכוז נושא הנפקת רישיונות לעסקים טעוני רישוי. תחום רישוי עסקים מציב אתגרים לא מעטים, בהם הרפורמה לרישוי עסקים.

קידום עסקים – אנו מקימים קהילה עסקית שתהיה מורכבת מבעלי עסקים ביישוב ומתושבים שהינם בעלי עסקים במטרה לתת לכולם כלים ומידע על מנת לצמוח בכל התחומים שנוכל באמצעות הקמת קבוצת ווצאפ ויהיה בה את כל המידע, הרצאות בזום ופרונטליות, פורום קהילה עסקית ועוד.

אני מבקשת מהתושבים וממקבלי השירות להעביר אלינו באמצעות מוקד 108 פניות על תקלות ומפגעים, כל פניה מתועדת ומשובצת כמשימה לאחד מעובדי השפ"ע או לבעל מקצוע חיצוני אשר יתקן את הנדרש. רישום הפניות מאפשר לנו לעקוב אחר כלל המשימות והחשוב ביותר, זמן מתן השירות והתשובה שניתנת לכל פונה. צריכים לזכור כי עובדי מחלקתי לא יכולים לדעת על תקלות אשר לא מדווחות למועצה, לכן, חשובות מאד פניות מפורטות למוקד המועצה עם השארת פרטי הפונה על מנת שנוכל במקרה הצורך לחזור אליכם ולקבל פרטים והבהרות לגבי התקלה.

מחלקתי מתחייבת להעניק לכם שירות איכותי, מקצועי, יעיל וזמין במצבי שגרה ובחירום.
נמשיך לפעול למען שיפור איכות החיים ולרווחת התושב.

בברכה,
דוריס שרן –
מנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים ושפ"ע

דרכי התקשרות

שםתפקידטלפוןמייל
דוריס שרןמנהלת המחלקה08-6210688doris@ekron.org.il

הפעלת האתר נתמכת כספית ע"י מטה ישראל דיגיטלית, משרד הכלכלה

נבנה ע"י: כ.ג שירותי מחשוב