רוח חדשה במתנ"ס קריית עקרון


23/06/2017 16:32

פרויקט מיתוג חדש למתנ"ס קריית עקרון שם את הייחודיות ואהבת השונה במרכז 

בפרויקט מיתוג שנערך במתנ"ס קריית עקרון, קיבל המתנ"ס שם חדש: "שבשבט – מתנ"ס ברוח של עקרון". במרכז פרויקט המיתוג עומד רעיון ה"שבשבט" – חיבור של שבשבת, המבטאת את החיבור בין מגוון האנשים הצבעוניים והייחודיים שמאפיינים את הקהילה ביישוב, לצד ה"שבט" – תחושת המשפחתיות והחום הכה מאפיינים את קריית עקרון.

מר דוד צור, מנכ"ל המתנ"ס:

"תפקיד המתנ"ס הוא להוות פלטפורמה לביטוי רעיונות מקוריים ויצירה מקומית. האמירה האישית והאותנטית היא החשובה והיא עומדת בבסיס ההנחה כי כל אחד משפיע, וכל אחד מן התושבים יכול לעצב ולצבוע את הישוב. חשוב לנו לשים במרכז את ערכי הסובלנות ואהבת השונה".

מר משה לוי, יו"ר הנהלת המתנ"ס:

"פרויקט המיתוג נעשה על מנת להביא לידי ביטוי את ייחודיותה של הקהילה בקריית עקרון אל קדמת הבמה. זוהי קהילה מיוחדת, חמה ותוססת, יצירתית ויוזמת ומן הראוי שהמתנ"ס יהווה בית חם ופלטפורמה מקדמת המותאמת לקהילה".

מר חובב צברי, ראש המועצה:

"המתנ"ס הוא מרחב היצירה של תושבי היישוב. זהו מקום של חיבורים, וקירוב בין כלל הקהילה האיכותית בקריית עקרון, שהיא עצמה מלאה בתרבויות, חמה ותוססת. קריית עקרון היא פנינה חברתית ייחודית, כמי שרואה את החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי כמדיניות שמביאה את התלמידים להצלחה אנו משקיעים במתנ"ס כמי שמוציא את המדיניות מן הכח אל הפועל, אני מברך על המיתוג ואכן הוא המשך יצירתי של הקהילה המשפחתית והאיכותית שלנו, ביישוב שלנו שהינו מאופיין ברב תרבותיות כולם באים לידי ביטוי"