קריית עקרון: רמת כשירות גבוהה בשעת חירום


11/07/2017 13:59

פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית ערכו ביקורת על מנת לבדוק את מוכנותה של קריית עקרון לשעת חירום

בביקורת שנערה בשבוע שעבר בקריית עקרון, בדקו פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית את רמת המוכנות והכשירות של היישוב לתפקד בשעת חירום. בביקורת לקחו חלק נציגי פיקוד העורף, בליווי מפקד מחוז ירושלים ומרכז בפיקוד העורף, אל"מ רמטין סבטי. במהלכה של הביקורת, בחנו צוותים שונים מפיקוד העורף מכלולים שונים המתפקדים בתוך הרשות המקומית ואת מוכנותם להתמודדות עם תרחישים שונים תוך שמירה על התנהלות תקינה ומתן שירותים נאותים לתושב.

למרות שתוצאות הביקורת הרשמיות טרם התקבלו בקריית עקרון, נשמעה שביעות רצון רבה בישיבת הסיכום שהתקיימה עם סיום הביקורת. במהלך ישיבה זו, ציינו הגורמים מפיקוד העורף כי מאז הביקורת האחרונה שהתקיימה לפני כשלוש שנים ביישוב, חלה קפיצת מדרגה משמעותית לאין שיעור בכל פרמטר שנבדק. עוד ציינו בפיקוד העורף כי רמת היערכות חדר המצב ורמת ההצטיידות לשעת חירום רשמו שיפור גבוה גם כן, ועל כן, שביעות רצונם מתפקוד קריית עקרון גבוהה מאוד.

ראש המועצה, מר חובב צברי מסר בתגובה: "בליווי מסור של נציגי פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית, עבדנו בשנים האחרונות במועצת קריית עקרון על הגברת מוכנות וכשירות מכלולי המועצה להתמודדות עם מצבי חירום. כולי תקווה כי לא יגיע היום בו נאלץ להפעיל את המכלולים האלו בזמן אמת, אך לעת עתה אפשר להיות סמוכים ובטוחים כי קריית עקרון מוכנה לכל תרחיש. אני רוצה להודות לעובדי המועצה וכל הנוגעים בדבר שבזכותם הצלחנו לרשום שיפור כה מרשים ברמת הכשירות.
אני גאה להוביל את היישוב הן בשגרה והן בחירום, יישר כח לעובדי ומנהלי המועצה ולתושבים היקרים שנמשיך לעסוק בהכנות ובתרגולים בלבד."