הקץ למחירים מופקעים בצהרוני הילדים


28/07/2017 09:28

החל מתחילת שנת הלימודים הקרובה יוזלו משמעותית מחירי הצהרונים בקריית עקרון.

בכל שנת לימודים, מעבר לתשלומי בתי הספר והגנים השונים, נאלצים הורים רבים לשאת בעול תשלומים על מנת לשלוח את ילדיהם לצהרונים השונים בתום שעות פעילות המסגרות החינוכיות. בקריית עקרון, החליטו השנה להקל על המשפחות, ולהוזיל את מחיר הצהרונים הישוביים בניהול המרכז הקהילתי "שבשבט" מ-935 ש"ח ל-635 ש"ח בחודש.

הוזלה משמעותית זו בתשלומים החודשיים לצהרון, מגיעה לאחר הצטרפות קריית עקרון לתכנית "ניצנים" של משרד החינוך והמרכז לשלטון מקומי. תכנית זו, אשר אליה הצטרפה קריית עקרון בעקבות החלטת צוות ההיגוי העירוני, בראשותו של ראש המועצה, חובב צברי, נועדה להוזיל משמעותית את מחירי הצהרונים תוך פיקוח על איכות כח האדם, המזון והתכנים אשר מועברים לילדים.

ראש מועצה, מר חובב צברי מסר לנו בתגובה: "כמי שחרט על דגלו לקדם את נושא החינוך בישוב, אני שמח לבשר כי החל משנת הלימודים הבאה, אשר תפתח, בראשון לספטמבר, תיכנס לתוקפה הנחה משמעותית בתשלומי ההורים בגין פעילות הצהרונים העירוניים. אני בטוח שלצד ההקלה המשמעותית בעול התשלומים עבור מסגרות חינוכיות, יוכלו ההורים להיות בטוחים כי ילדיהם מופקדים בידיים טובות ומטופלים בידי צוות מקצועי, מיומן ואיכותי. לילדי קריית עקרון מגיע הטוב ביותר".