גדעון סער מבקר בקריית עקרון


19/10/2017 21:03

השר לשעבר גדעון סער ביקר בשבוע שחלף בקריית עקרון כאורח ראש המועצה חובב צברי, אילן ירימי סגן ראש המועצה ואורח של המועצה המקומית.

הביקור נפתח בסקירה של ראש המועצה אודות סדר היום היישובי בתחומי חינוך , הדיור וכיווני ההתפתחות העתידית.
לאחר מכן פנו לבקר במוזיאון העדות "ערוגות הבושם" בבית הספר בן צבי. במוזיאון קיבל סער הדרכה צמודה מתלמידי בית הספר על בית הספר והלמידה המשמעותית המתקיימת בו. לאחר מכן במוזיאון תלמידי בית הספר "נאמני המוזיאון" הדריכו את סער בסיור על העדות השונות המרכיבות את היישוב קריית עקרון.

בתום הביקור בבית הספר פגש סער נציגות יישובים ושמע את קולות העולים מן השטח.

גדעון סער בסוף הביקור: "שמחתי על ההזמנה להגיע לקריית עקרון. פתחתי את הסיור בסקירה ממוקדת של ראש המועצה. מאד נהניתי מהביקור בבית הספר בין צבי והלמידה המשמעותית המתקיימת בבית הספר עם הדגש על המענה לצרכים החברתיים רגשיים. אני שמח על כיווני ההתפתחות העתידית של הישוב. אמרתי לראש המועצה אני עומד לרשותו למרות שאינני בתפקיד רשמי אני לרשותו ולרשות הישוב"

ראש מועצת קריית עקרון חובב צברי מסר בתגובה: "שמחתי לארח את השר לשעבר גדעון סער. תמיכתו של השר לשעבר, חשובה לצמיחת היישוב ולרווחת התושבים בו. ניסיונו הרב בתחום החינוך ובכלל, יכול לתרום רבות ליישוב קריית עקרון. אני מודה לשר לשעבר גדעון סער שהעניק לנו מזמנו ובא לראות איך היישוב קריית עקרון גדל ומתפתח."